Test Tag: ranking

Konsumencki test kabanosów

Konsumencki test kabanosów

Kabanosy są polską tradycyjną wędliną pochodzącą z dawnych kresów wschodnich Rzeczpospolitej szlacheckiej. Dziś należą one do najchętniej kupowanych przez Polaków przekąsek mięsnych. Producentom udało się w ten sposób stworzyć praktycznie nowy produkt. Jeszcze kilka lat temu kabanosy zaliczane były do kategorii wędlin i sprzedawane były wyłącznie jako jeden z ich… Read more
Konsumencki test salami

Konsumencki test salami

Przy decyzjach zakupowych Polacy coraz częściej kierują się jakością produktów, a nie tylko ich ceną. Świadczy to o bogaceniu się naszego społeczeństwa i przyjmowaniu standardów panujących na bardziej rozwiniętych rynkach państw zachodnich. Czasami, szukających tych najlepszych produktów, staramy się zasięgnąć rady naszych znajomych – co oni polecają. Ale co w… Read more
Telewizory 2019 – badanie opinii użytkowników wiodących marek telewizorów

Telewizory 2019 – badanie opinii użytkowników wiodących marek telewizorów

Polski Instytut Badań Jakości postanowił zapytać użytkowników o opinię nt. posiadanych przez nich telewizorów. Uważamy, że klient jest najlepszym ekspertem, aby ocenić produkt, którego używa. Dzięki temu osobom, które stoją przed problemem zakupu nowego telewizora, można zarekomendować najlepsze marki tych urządzeń. Co zatem mówią użytkownicy? Do badania wybraliśmy szeroki zestaw… Read more
Sklepy spożywcze 2018 – badanie opinii klientów na temat obsługi klienta, cen produktów, wygody zakupów, asortymentu i innowacyjności

Sklepy spożywcze 2018 – badanie opinii klientów na temat obsługi klienta, cen produktów, wygody zakupów, asortymentu i innowacyjności

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA), powołany w celu dostarczania konsumentom informacji o jakości usług i produktów, postanowił przeprowadzić czwarty i ostatni już etap projektu oceny sklepów spożywczych. Pierwsze badanie, z czerwca 2017 roku, dotyczyło sklepów działających w Internecie. Drugie i trzecie, z czerwca 2018 roku, skupiło się na sieciach hiper… Read more
Polisy mieszkaniowe 2018: ceny, zakres ofert, przejrzystość, kontakt z klientami

Polisy mieszkaniowe 2018: ceny, zakres ofert, przejrzystość, kontakt z klientami

Coraz więcej Polaków ubezpiecza swoje domy i mieszkania. Jeszcze 5 lat temu odsetek ubezpieczonych nieruchomości wynosiło około 50%, teraz jest to ponad 80% – tak wskazują badania Kantar Public. Częściowo wynika to z faktu, że banki wymagają ubezpieczenia, jeśli mają kredytować zakup nieruchomości. Zakres tych ubezpieczeń jest jednak bardzo wąski… Read more
Bankowość internetowa 2018

Bankowość internetowa 2018

Bankowość internetowa stała się usługą powszechnie używaną przez klientów banków. Elektroniczny dostęp do konta bankowego ograniczył konieczność wizyt klientów w placówkach bankowych do minimum. Dzięki temu mamy więcej czasu, a banki mogą obniżać koszty funkcjonowania, co też przekłada się na opłaty, które ponosimy korzystając z dostępu do konta. Jakość świadczonych… Read more
Głos polskich konsumentów: Drogerie 2018

Głos polskich konsumentów: Drogerie 2018

Drogerie w swojej ofercie dysponują artykułami dla dzieci i niemowląt, środkami chemicznymi oraz drobnymi akcesoriami dla domu, jednak dominują w nich kosmetyki. W drogeriach możemy znaleźć szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, ale także kosmetyki do makijażu i perfumy. Wartość polskiego rynku branży kosmetycznej szacowana jest na… Read more
Polsko-szwajcarski test kont bankowych 2018

Polsko-szwajcarski test kont bankowych 2018

Banki kuszą potencjalnych klientów swoimi ofertami. Każdy z nich przekonuje, że ma do zaproponowania najbardziej korzystne warunki. Ale czy tak rzeczywiście jest? I czy w ogóle klient ma czas i możliwość, aby porównać wszystkie oferty? Tutaj z pomocą przychodzi Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA), który wraz z portalem Onet.pl postanowił… Read more
Drukarnie Internetowe 2018

Drukarnie Internetowe 2018

Jednym z najważniejszych trendów w biznesie, obserwowanym w ostatnich latach jest przenoszenie działalności do Internetu. Trend ten obserwowany jest również na rynku drukarskim, gdzie w wielu przypadkach działalność w Sieci odpowiada za zdecydowaną większość przychodów przedsiębiorstwa. Brak kontaktu fizycznego ze zleceniodawcą sprawia, że najważniejsze pytanie jakie musi sobie zadać potencjalny… Read more