Sklepy budowlane DIY (Do it yourself)

Sklepy budowlane DIY (Do it yourself)

Duże markety budowlane DIY są już stałym elementem polskiego rynku remontowo – budowlanego. Dotyczy to zarówno dużych aglomeracji, w których mamy szeroki wybór największych marketów oraz mniejszych miast, gdzie zadomowiły się markety sieciowe o mniejszej powierzchni. Specyfika zakupów dokonywanych w… Read more
Łosoś wędzony 2017: badania sensoryczne

Łosoś wędzony 2017: badania sensoryczne

Łosoś wędzony 2017: badania sensoryczne Facebook7TwitterGoogle+LinkedIn Łosoś wędzony jest drugim najpopularniejszym gatunkiem ryby wędzonej spożywanym przez Polaków. Aktualnie produkt dostępny jest w ofercie regularnych producentów oraz dyskontów. Czy produkty pod markami własnymi obecne w dyskontach i hipermarketach dorównują jakością regularnym… Read more
Portale wycieczkowe 2016 - komfort, oferta, obsługa klienta

Portale wycieczkowe 2016 – komfort, oferta, obsługa klienta

Aktualny okres to czas pierwszych promocji organizowanych przez tour operatorów – first minute na 2017 rok. Zgodnie z opiniami ekspertów z branży to dobry czas na rezerwację wczasów – wybór jest jeszcze duży, a ceny atrakcyjne. Coraz więcej klientów decyduje… Read more
Polisy komunikacyjne 2016: ceny, zakres, obsługa klienta

Polisy komunikacyjne 2016: ceny, zakres, obsługa klienta

Po polskich drogach jeździ około 20 milionów samochodów. W tym mniej więcej niecałe 15 milionów ma wykupione tylko obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC), zaś 5,6 miliona ma pełne pakiety OC z autocasco (AC). Zgodnie z danymi Polskiej Izby Ubezpieczeń… Read more
Sklepy Meblowe 2016 – jakość obsługi i doradztwo w zakupach

Sklepy Meblowe 2016 – jakość obsługi i doradztwo w zakupach

O polskiej branży meblarskiej w ostatnich latach często słyszymy głównie w kontekście jej międzynarodowego sukcesu. A jak wygląda ten biznes w Polsce? Jaki jest poziom obsługi klienta i doradztwa w sklepach meblowych na lokalnym rynku? Niezależny Polski Instytut Badania Jakości… Read more