Pibja

Pibja

  • Home
  • Badania
  • Informacje
  • O nas

Orientacja na potrzeby konsumentów – niezależnie, profesjonalnie i uczciwie

Sklepy spożywcze 2018 - badanie opinii klientów na temat obsługi klienta, cen produktów, wygody zakupów, asortymentu i innowacyjności

Sklepy spożywcze 2018 – badanie opinii klientów na temat obsługi klienta, cen produktów, wygody zakupów, asortymentu i innowacyjności

15 listopada, 2018
Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA), powołany w celu dostarczania konsumentom informacji o jakości usług i produktów, postanowił przeprowadzić czwarty i ostatni już etap projektu oceny sklepów spożywczych. Pierwsze badanie, z czerwca 2017 roku, dotyczyło sklepów działających w Internecie. Drugie i… Przeczytaj więcej
Markety spożywcze 2018: badanie opinii konsumentów na temat hiper i supermarketów

Markety spożywcze 2018: badanie opinii konsumentów na temat hiper i supermarketów

26 czerwca, 2018
Polacy na dobre polubili zakupy w supermarketach i dyskontach spożywczych. Zakaz handlu w niedzielę prawdopodobnie niewiele wpłynie na tę sytuację, choć zmienią się zapewne zwyczaje zakupowe konsumentów. Widzimy to już w promocjach oferowanych przez poszczególne sieci, które walczą o klienta… Przeczytaj więcej

O PIBJA

  • O nas
  • Nasz zespół
  • Nasz zespół konsultantów
  • Polityka prywatności | Cookies
  • Regulamin strony
  • Kontakt

Tematy

  • Badania
  • Badani dostawcy

Badania & Znak jakości

  • Metodologia
  • Znak jakości - wspiera konsumentów
  • Znak jakości - warunki korzystania
  • Mapa strony

International

  • Ugrupowanie
  • Niemcy | DtGV
  • Austria | ÖGVS
  • Szwajcaria | SIQT
  • Szwajcaria | ISTQ (français)
  • Facebook
  • linkedIn
  • RSS
© PIBJA – Polski Instytut Badań Jakości Spółka z o.o. 2023