Polski Instytut Badań jakości (PIBJA) analizuje głównych graczy w poszczególnych segmentach rynku, wskazując na ich osiągnięcia, aby w ten sposób zidentyfikować tych z nich, którzy w największym stopniu spełniają potrzeby klientów.

W pełni niezależne testy i analizy

Nie tylko przeprowadzamy badania opinii klientów. Samodzielnie wybieramy również produkty i usługi poszczególnych firm i dokładnie je testujemy, zachowując się jak zwyczajni klienci. Czytamy umowy i regulaminy, także fragmenty napisane drobnym drukiem. Analizujemy porady dawane przez sprzedawców – czy są rzetelne i fachowe. Dzwonimy na infolinie, badamy wsparcie klienta i możliwości reklamacji. Nie pomijamy żadnego istotnego elementu. Test stanowi najbardziej wiarygodny sposób na zidentyfikowanie najlepszych firm z naszego otoczenia.

PIBJA działa całkowicie niezależnie. Nasze wyniki i rekomendacje spełniają najwyższe standardy jakości i wiarygodności – to tak jakbyś miał polegać na opinii najlepszego przyjaciela.

Firmy, które uzyskają dobry wynik w teście, mogą używać naszego znaku jakości, aby pokazać swoje ponadprzeciętne osiągnięcia, dzięki czemu zdobędą nowych klientów na swoje produkty lub usługi.

Znak jakości stanowi potwierdzenie przekazu marketingowego

Wielu producentów i usługodawców twierdzi, że ich produkty i usługi posiadają ponadprzeciętną jakość, jednak w rzeczywistości jedynie niewielka ich część zasługuje na takie miano.  Jak zatem udowodnisz, że to właśnie Twoja firma jest najlepsza, kiedy inni twierdzą tak samo? W jaki sposób potwierdzisz prawdziwość własnego przekazu marketingowego? A może masz ograniczony budżet reklamowy, przez co Twój przekaz nie jest w stanie dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Żaden problem, jeżeli tylko jesteś najlepszy w tym co robisz, znajdziemy Cię i odpowiednio za to nagrodzimy! A potem powiemy o tym  szerokiej grupie klientów. Zresztą Ty też im o tym powiesz, bo przecież chciałbyś pochwalić się znakiem jakości, który od nas otrzymasz, prawda? Znak jakości stanowi wartość dodaną w komunikacji marketingowej za stosunkowo niewielką cenę!

Badania PIBJA są szeroko komentowane w ogólnopolskich mediach. Według danych statystycznych artykuły portalu onet.pl nasze artykuły prezentujące wyniki badań docierają średnio do grupy ponad 40 000 odbiorców. W połączeniu ze stroną naszego instytutu oraz innymi stronami internetowymi, które czerpią informacje o naszych badaniach z platformy serwisowej PAP, szacujemy, iż wyniki naszych badań docierają średnio do około 100-200 tys. potencjalnych klientów.

Badania pokazują, że konsumenci zwracają uwagę na znak jakości

Ciągle nie przekonuje Cię idea naszego znaku? A może chciałbyś zacząć z nami współpracować, ale nie masz dowodów na to, że nasz znak rzeczywiście oddziaływuje na klientów? Cóż, sprawdziliśmy to i okazuje się, że tak! W maju 2017 roku przeprowadziliśmy niezależne badania typu Eye-tracking w laboratorium badawczym z siedzibą w Berlinie. Respondetom pokazywano dwa rodzaje opakowania tego samego produktu:

  • ze znakiem jakości;
  • bez znaki jakości.

Badanie było realizowane przez zespół pod nadzorem Prof. Dr. Michaela Förch`a. Testerzy, wyposażeni w specjalistyczne okulary oglądali oba opakowania produktów. Następnie urządzenie mierzyło to, jaka część opakowania produktu zwraca szczególną uwagę testerów. Zgadnij jakie były wyniki?

Tak wyglądały opakowania łososia

A tak przyglądali się im testerzy – zwróć uwagę na kolor czerwony – tam patrzyli najczęściej

Badanie pokazało, że produkty ze znakiem jakości bardziej przyciągają uwagę klientów. Także sam znak jakości jest tym elementem na opakowaniu, na który konsumenci zwracają szczególną uwagę. Dodatkowo testerzy w badaniu ankietowym preferowali produkt ze znakiem jakości (87%) niż bez tego znaku (13%). Ponadto 44% respondentów było zdania, że produkt ze znakiem jakości ma większą wartość niż produkt bez takiego znaku. Jak widzisz wyniki badania przemawiają na naszą korzyść.

Współpracują z nami najlepsi

Przed podjęciem decyzji zapewne chciałbyś poznać nasze referencje. Oto i one! Do roku 2020 na współpracę z PIBJA zdecydowały się między innymi następujące przedsiębiorstwa:

  • Lisner
  • Raiffeisen Bank
  • Generali
  • Proama
  • ING Bank Śląski
  • Fortum
  • DHL
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • InPost
  • Circle K
  • Pilkington
  • Castorama
  • Bank Santander
  • Apteka DR ZDROWIE
  • Salony optyczne dr Marchewka
  • GP Batteries
  • Varta.

Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Bardzo nas to cieszy! Jeżeli jesteś najlepszy w swojej branży to na pewno Cię znajdziemy! Do zobaczenia!