Dbamy o nasze zdrowie coraz bardziej a wobec problemów publicznej ochrony zdrowia decydujemy się na korzystanie z bogatej oferty sieci prywatnych przychodni. Stąd tez Polski Instytut Badań Jakości postanowił zapytać pacjentów o to, która sieć funkcjonuje ich zdaniem najlepiej. Przedstawiamy… Read more
Zgodnie z badaniami oraz opiniami ekspertów mniej więcej połowa do nawet ¾ dorosłych Polaków zażywa różne suplementy diety. Częściej sięgają po nie kobiety. Zgodnie z raportem Aliant Consulting Group pt.: „Rynek Suplementów Diety. Bezpieczeństwo, trendy, regulacje” sprzedaż suplementów w roku… Read more
Każda z kobiet pragnie zniewalać pięknym spojrzeniem. Aby nadać mu głębi potrzeba do tego odpowiedniego tuszu, który nie tylko podkreśli rzęsy, ale optycznie je wydłuży. Tusz do rzęs to niezbędnik w damskiej kosmetyczce. Który najlepiej więc wybrać spośród tak szerokiej… Read more
Dezodorant jest jednym z najbardziej podstawowych kosmetyków w męskiej pielęgnacji. Spośród tak szerokiej gamy produktów trudno znaleźć jest ten właściwy, który zapewni sto procent satysfakcji. Z pomocą mężczyznom przychodzi Polski Instytut Badań Jakości, który przy współpracy z laboratorium Eurofins Polska… Read more
Minęły już czasy, gdy ludzie musieli wstydzić się wady wzroku, bo noszone przez nich okulary były nie tylko niewygodne ile wręcz toporne i ewidentnie nie przysparzały im uroku. Dziś już wiemy, że choć każdy zapewne wolałby mieć zdrowe oczy, to… Read more
Drogerie w swojej ofercie dysponują artykułami dla dzieci i niemowląt, środkami chemicznymi oraz drobnymi akcesoriami dla domu, jednak dominują w nich kosmetyki. W drogeriach możemy znaleźć szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, ale także kosmetyki do makijażu… Read more
Szampon do włosów to jeden z najbardziej podstawowych kosmetyków codziennego użytku, z którego korzystają niemal wszyscy konsumenci niezależnie od płci, wieku czy dochodów. Produkty te można przyporządkować do kilku różnych segmentów, w zależności od rodzaju włosów użytkownika oraz oczekiwanego efektu… Read more
Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) postanowił sprawdzić to, jak funkcjonują stacjonarne sklepy z kosmetykami, należące do największych ogólnopolskich sieci. Eksperci PIBJA stworzyli model oceny, który główny nacisk kładzie na doradztwo przy wyborze kosmetyków – jak fachowo do oczekiwań klienta podchodzą… Read more
Według raportu firmy PMR Consulting & Research pt. „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2022” na koniec 2016 roku przychody ze sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji ciała stanowiły 17,3% przychodów całego polskiego rynku kosmetycznego,… Read more
This site uses cookies, as described in our Policy. You can disable cookies as mentioned in our Privacy Policy. By continuing to use this website without disabling the cookies, you consent to our use of those cookies which you have not disabled.
View privacy policy